Hello_Kitty_619x346

HELLO KITTY

Hello Kitty is Sanrio’s leading brand, the original character has conquered girls’ hearts of all ages in different countries: the brand is present in more than 200 countries, having more than 3,000 active licensees.
Initially Sanrio meant to create a new character that everyone would like, and in 1974, after a long work the legendary image of Hello Kitty appeared.
Hello Kitty is a brand with incredible localization capabilities, and a fantastic variety of styleguides. There are such great names as Swarovski, McDonald’s, Swatch, Vans, UGG among global partners.
It is planned to open a whole zone dedicated to Hello Kitty in 2018 with a cafe and a shop in the amusement park «Island of Dreams».
Hello Kitty brand covers all age groups: Children (0-6) and their parents, schoolchildren (9-12) and adolescents as well as young people (20-34). The core of the target audience is girls and women aged 12-30.

Hello Kitty — лидирующий бренд компании Sanrio, оригинальный персонаж покорил девушек всех возрастов в самых разных странах: бренд присутствует в более 200 странах, имея более 3000 активных лицензий.

Изначально Sanrio ставили перед собой задачу создать нового персонажа, который понравился бы всем, и в 1974 году после долгой работы появилось легендарное изображение Hello Kitty.

Hello Kitty – бренд, с невероятными возможностями локализации, и фантастическим разнообразием стайлгайдов.

Cреди глобальных партнеров — такие компании, как Swarovski, McDonald’s, Swatch, Vans, UGG.

В 2018 году запланировано открытие целой зоны, посвященной Hello Kitty, c кафе и магазином в парке развлечений «Остров мечты».

Бренд Hello Kitty покрывает все возрастные группы: Дети (0-6) и их родители, Школьники (9-12) и подростки, Молодежь (20-34). Ядро целевой аудитории — девушки и женщины в возрасте 12 -30 лет.

ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ


 

×

×