Love_619x346

LOVE IS…

Love is … is an iconic brand with a deep history of love and feelings that will not leave anyone indifferent. It all began in the late 1960s as a series of love sketches-notes on napkins, which the New Zealand artist Kim Grove painted every morning to her future husband Roberto Casali. Later, in 1975, the work on the comic book was continued by the invited artist Bill Espri. It was him, who first began to paint color images for the comics. The brand gained popularity in Russia due to the Turkish chewing gum Love is …, inserts from which were fondly collected by a whole generation. So Love is … became one of the symbols of the 90’s era. Now more than 500,000,000 chewing gums are sold annually.

Love is …. is an amazingly simple idea, small drawings about love put in unsophisticated words for a complex and at the same time simple feeling. That is why this evergreen brand with a steady growing popularity supported by a variety of licensed products in the market.
Target audience: girls and women (primary); girls, 14+ and the generation of the 90’s.

Love is… — это культовый бренд с глубокой историей о любви и чувствах, который не оставит равнодушным никого. Началось все в конце 1960-х как серия любовных зарисовок-записок на салфетках, которые новозеландская художница Ким Гроув рисовала своему будущему мужу, Роберто Казали, каждое утро. После, в 1975 году, работу над комиксом продолжил приглашенный художник Билл Эспри. Именно он стал впервые рисовать цветные изображения для комикса.

В России бренд обрел популярность благодаря турецкой жвачке Love is… , вкладыши из которой с любовью коллекционировало целое поколение. Так Love is… стал одним из символов эпохи 90-х. Сейчас более 500 000 000 жвачек продается ежегодно.

Love is …. удивительно простая идея, небольшие рисунки о любви и простые слова для сложного и одновременно простого чувства.  Именно поэтому это вечнозелёный бренд со стабильно растущей популярностью, поддерживаемой многообразием лицензионных продуктов на рынке.

Целевая аудитория: девочки и женщины, первичная: девочки, девушки, 14+ и поколение 90-х.

ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ


 

×

×